JIRA Service Management
Ge era Dev- och Ops-team möjligheten att samarbeta med hög hastighet så att de kan leverera bra kund och medarbetarupplevelser

Tillhandahåll service och support i världsklass genom att leverera snabbare och samarbeta enklare
JIRA Service Management bidrar till ett enkelt sätt för användare och kunder att kontakta er samtidigt som er organisations agenter får möjlighet att på ett snabbt sätt lösa incidenter och problem. JIRA Service Management är Atlassians verktyg för att stödja era ITSM processer.
Cloudlösning eller self-hosted, vad är viktigt att tänka på?
Innan ni bestämmer er för en lösning är det viktigt att bestämma vilket hosting-alternativ ni behöver, det finns två olika hosting alternativ för JIRA Service Management, det är Cloud och Data center. Vill du att Atlassian lagrar er data och hanterar er instans väljer ni Cloud som är deras molntjänst. Self-hosted är en Data center-installation. Applikationen och dess data lagras på en eller flera servrar hos er alternativt hos oss på Arctic Group om ni inte har möjlighet för det.
Optimera ert arbete och integrera mera!
Använd Confluence för dokumentation och Knowledge Base artiklar tillsammans med Jira Service Management. På så vis hjälper ni båda er själva och era användare! Samla in ärenden med Jira Service Management, optimera Service Management Portalen med en Knowledge Base i Confluence, lös buggar och andra ärenden i Jira Software. Använd sedan Bitbucket tillsammans med Jira för att länka kod till specifika ärenden. Integrationer mellan alla verktyg kommer hjälpa er arbeta mer sömlöst i hela verksamheten!
JIRA Service Management
Hosting alternativ
Cloud och Data center
Använd tillsammans med
Confluence, Bitbucket, JIRA Software, JIRA Work Management, Opsgenie, Trello och Statuspage
Köp licenserOffertförfrågan